"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שישי, 2 בדצמבר 2011

הפידבקים שלכם מחממים את לבי

אני כבר מבינה מה הריתמוס בשבילי עם הבלוג הזה. לאט לאט זה מתחיל לחלחל אליי.
בימות השבוע אני מעלה הצעות לארוחות צהריים ואילו בסופ"שים יש לי זמן פנוי יותר להגיגים, לדיונים, לנושאים יותר ברומו של עולם.
אז לא מבטיחה שתמיד זה יהיה ככה, אולם זה דיי מוצא חן בעיניי המתווה הזה שנוצר פה באופן טבעי.

הפעם רוצה לשתף אתכם בתגובות שאני מקבלת מקוראי הבלוג.
לא קבלתי אישורים מפורשים להעתיק, אז רק אספר ואשתף שמאז שפתחתי את הבלוג, אני מקבלת תגובות מאד מרגשות מאנשים מקרוב ומרחוק. מכאלה שמכירה ומכאלה שלא.
אני מקבלת מיילים, הודעות טקסט, תגובות בע"פ, תגובות בפייסבוק.
בנות מספרות לי על מתכונים שהכינו בהשראת הבלוג, על מנות חדשות שנכנסו אליהן הבייתה, על תגובות בני המשפחה ועל הכרות עם מזונות חדשים לגמרי.

רציתי להודות לכל הקוראים, המגיבים, המשתפים, הכותבים וכל מי שנותן לי להרגיש שאני לא לבד פה.
זה באמת מחמם את הלב!

שרק נמשיך כך,
שבת נעימה לכולנו!

[מזכירה לכל מי ששואל אותי- אפשר להרשם לעדכונים במייל. פה משמאל באחת התיבות. זה תהליך פשוט ומהיר ואז לא תצטרכו לחפש את הבלוג, הוא פשוט יגיע אליכם מדיי יום]


4 תגובות:

  1. השבוע אחד הנכדים לא כל כך רצה לאכול , נזכרתי בתמונות שלך והכנתי "סירות אבוקדו" וחציתי עגבניות שרי ורצועות גמבה והכנתי שמש ופנים והכל נאכל !!!
    ושוב תודה להשראה

    השבמחק
  2. גדולה את!
    טוב, הבת שלך הרגילה אותם לבנטואים...

    השבמחק
  3. פעם להתחיל לבשל היה מבחינתי לפתוח מקרר לראות מה יש ואיזה רוח תנוח עלי
    היום זה לפתוח מקרר לראות מה יש ואז לבדוק מה ורד מציעה לעשות עם זה (:
    והתגובות.....חבל על הזמן
    שוב תודה

    השבמחק