"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

מה אוכלים בקמפינג

וואהו, איזה קיץ!
חזרנו מהקמפינג השני שלנו לבינתיים ומתוכנן עוד אחד לפחות.
ימבה כביסות, אריזות ותחושה ש"לוקחים את כל הבית" (אם כי לאט לאט אנחנו משתפרים).
אין ספק שאנחנו מקיימים הרבה מהסעיפים מהרשימה הזו של מארק, מה שמוסיף לתחושה הטובה שלי- תודות לבעלי, שיחיה, ולחברים (כי אם זה היה תלוי בי, הייתי בטטה בבית. גם בחום הזה)

אז מה אוכלים בחוץ?

*** מרבית התמונות באדיבות הגדולה שלי שמתנסה עם המצלמה שלה ***

כולם הביאו ימבה אוכל, אולם בהחלט הצלחנו להשתלט עליו יפה.
התחלנו מלסדר את המטבח (רותי אלופה בזה. אפילו זר של צמחי התה זכה למקומו הראוי)



חלק מהדברים הלכו ל"ארון" 

וחלק ל"מקררים"

היו מלא ירקות ופירות וגם- איך לא- מלא טונה וטחינה ולחם לסוגיו.
ברור שהיו גם כל מיני שטויות...
התכנון היה ארוחת דגים לערב הראשון, בשר לערב השני וכל המסביבים בהתאם



בכל ארוחה היה שפע של ירקות- "סתם" חתוכים או סלטים למיניהם (סלט חסה עם בזיליקום, נבטי מש, תאנים מיובשות ופטריות למשל), או תבשיל ירקות וטופו









לא החלטתי מי יותר יפה. זו

או זו

תראו מה חיכה לנו בבית כשחזרנו




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה