"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

ארוחת קומבינה

הרבה מהארוחות האהובות עליי הן ארוחות קומבינה. כאלה שאני מרכיבה מכמה מנות שיש לי בבית.
בין אם מדובר בשאריות שזוכות לשדרוג או למנה שהכנתי בסטייל מסויים שעם טוויסט קטן הופכת למשהו אחר לגמרי.
[לגמרי במקרה שוטטתי בבלוג ומצאתי פוסט מהעבר בשם דומה :-) ]

הפעם לקחתי את הירקות בתנור שהכנתי לשישי בערב (עם חלב קוקוס כמובן)



קצת מרוטב העגבניות שהכנתי לקטשופ (לפני שצנצנתי והכנסתי למקרר)



וקוביות של כבד בקר

הכל ביחד הניב מנה טעימה, מהנה  ומשביעה ביותר



אה, ולמעלה פיזרתי קצת סליקורניה- עשב ירוק חמוץ מלוח שגיליתי אצל "האורגני" מהם התחלתי להזמין ירקות אורגניים לאחרונה


2 תגובות:

  1. ורד איך את מזמינה מהם משלוחים? אינך באיזור חלוקה? מגיעים עד אבן יהודה לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. הם פתחו קו חלוקה חדש לאזור פ:ח- בנימינה.
      היה לנו קואופרטיב אורגני בסביבה שהתחיל לגסוס ואז הם חברו ל"האורגני" ונטמעו בתוכו. כך הם קיבלו עוד לקוחות ועוד מוצרים ואנחנו קיבלנו עוד אפשרויות של תוצרת ותשלום נוח יותר (אשראי) ועוד.
      זו קהילה רחבה יותר ומרגיש לי ממש נחמד שם...

      מאיפה את/ה? אם מסביבתי, אז יתאים לך גם.
      יש להם כל מיני דברים מגניבים שלא היו באזור, כמו מיני דלעות שונות ואני חושדת שבעונה יהיה גם קייל, שאני ממש מתה להשיג ואין בסביבה שלי...

      מחק