"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שני, 11 בפברואר 2013

מוזמנים לשים לב למידע שנמצא בלשוניות העליונות

לא לגמרי בטוחה ששמים לזה לב, אז מרשה לעצמי להפנות לשם את תשומת הלב.
מתכוונת ללשוניות העליונות פה בבלוג.

יש שם מידע מורחב יותר אודותיי וקצת על האני מאמין שלי בתחומי התזונה, בריאות ואורח חיים.

מדיי פעם הלשוניות מתחדשות, כמו כשאני מודיעה על סדנאות ומפגשים שאני מקיימת שאולי רלוונטיים לקוראי הבלוג הזה.
למשל, הנה מידע על מפגש בנושא "תזונת תינוקות" שאני מקיימת אחת לחודשיים- שלושה, בביתי בכרכור.
מפגשים כאלה מתארגנים גם במקומות רבים בארץ- בבתים פרטיים, במרכזים למיניהם ועוד.
אני פתוחה להצעות, מוזמנים לאתגר אותי.

עוד אפשר לקרוא שם על המטבח הבייתי, על ארוחות משפחתיות (מנהג שאני מאד מאמינה בו) ועל תזונת פליאו שאני דבקה בה מזה כשנה וחצי.

בנוסף, מוסיפה שם מאמרים משתנים שלי- ותיקים או חדשים. אז כדאי לעקוב אחרי המאמר התקופתי.
ואם יש משהו שאתם רוצים לברר או לשאול אותי, או סתם להחליף כמה מלים.... אתם ממש מוזמנים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה