"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 28 במאי 2013

פוסט אורח של נועה טאוב- כבד סטרוגנוף

תראו איזה פוסט משמח קיבלתי במייל מנועה טאוב!
תודו שזה נראה טוב!

[והיום זה גם יום ההולדת הראשון של ארז- מתנה ראשונה ליום הזה!]
ורד, 
בגלל שפעם כתבת שלא תמיד קל לך עם כבד בקר ובכל זאת כיוון שזה כל כך חשוב אני שולחת לך ״פוסט אורח״.
טיגנתי לאט לאט המון בצל בשמן קוקוס

הוספתי פטריות שמפיניון מלח הימליה ופלפל שחור גרוס



את הכבד חתכתי לפסים דקים (ככה גם קל מאוד לנקות אותו, מאוד משמעותי לרכות התוצאה הסופית) 
הוצאתי את הבצל פטריות מהמחבת
הוספתי שמן והלהטתי את המחבת
הכנסתי את רצועות הכבד לטיגון מהיר וקצרצר

כשהן עדיין אדומות מבפנים וצרובות מבחוץ 
החזרתי את הבצל והפטריות (חבל שלא צילמתי את מידת העשיה)
היא כן צילמה ושלחה לי...


הוספתי שמנת מתוקה


והנה ״כבד סטרוגנוף״״ 
יצא טעים רך כמו חמאה ומלא טעמים. אכלתי כמות אדירה

אגב, שמרתי בצד כבד פטריות ובצל ומתכננת למחר ממרח כבד קצוץ לניגוב עם ברוקולי / סלרי / תפוח

[כבר הספקתי להכין ויצא באמת ממש ממש ממש טעים!]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה