"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 25 ביוני 2013

סלט שלושה בצלים

כבר כמה ימים הבצל ירוק כמו קורא לי מהמקרר.
ולי ברור מה אני רוצה להכין איתו- סלט בצלים בשלושה צבעים עם סומק.
רק מתי זה יקרה הדבר הזה?
הנה, קרה

חומרים

4-5 גבעולי בצל ירוק
בצל לבן קטן
בצל סגול קטן
שמן זית, מלח, סומק, חומץ בלסמי/ מיץ לימון

אופן ההכנה

קוצצים את הבצלים קטנצ'יק

הבצל הלבן נראה גם קצת סגלגל
זה בגלל הסלק... תיכף תראו


מערבבים ויוצקים מעל את החומרים לרוטב. בכוונה לא כתבתי כמויות, כי זה באמת אישי...
אני אוהבת הרבה שמן זית וקצת בלסמי.
ואתם?


וזו הארוחה המלאה שאיתה נאכל הסלט הזה

מבינים איך התגלגל לפה הסלק?
מסתבר שרגע לפני שחתכתי את הבצל חתכתי את הסלק ושכחתי לנקות את הקרש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה