"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום חמישי, 11 ביולי 2013

מה עשינו ביום היפני בקייטנת הבנות

הפעם כבר הגעתי ב mind set אחר.
ראיתי שכל מה שתכננתי בשבוע שעבר לא בהכרח התקבל בהתלהבות שלי הייתה לעניין ולכן החלטתי להכין דברים יותר בגדר הרעיון ולזרום עם מה שיוצא.

התחלנו עם ציורי דגלים בדרכונים





 והמשכנו עם כל מיני סוגי חטיפים יפניים יותר או פחות שמצאתי בחנויות

מגוון חטיפים על בסיס אורז, סויה וגם פול עם וואסאבי (לא עמדתי בפיתוי)

ניסיתי לעניין אותן בסודוקו, אוריגמי, טקס תה יפני או צפייה במוזיקה יפנית עדכנית ביוטיוב. אולם הן העדיפו לשחק "סבתא חושך" במשך רוב שעות הבוקר...

כשיצאו להביא חברה בצהריים התארגנתי להכנת הסושי, כי ידעתי שאת זה הן דווקא ישמחו להכין



ואז הם חזרו והתחילו לגלגל






ואז הגיע זמן הארוחה






והאפטר פארטי






אולי אתם תהנו מ-30 השירים המושמעים ביותר ביפן ב 2012




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה