"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 1 ביולי 2014

גלידת בננות מקורמלות ופיסטוק

קבלתי את ההשראה להכין את הגלידה הזו מפוסט שקראתי ולא הצלחתי לשחזר אח"כ.
זה קורה לי לפעמים, אני קוראת פוסט ונראה לי שהוא לא משהו שצריך לתפוס את תשומת לבי יותר מדיי (כי אני כבר עושה את זה, כי אני לא אעשה את זה, כי לא בא לי על זה...) ואז אני פשוט מוחקת אותו. ואחרי כמה דקות/ ימים/ שבועות אני נזכרת שפוסט הזה ומתבאסת שלא שמרתי אותו, או שלא סימנתי לי אותו
זה בדיוק מה שקרה לי עם הפוסט הזה...

במקור זו הייתה גלידת בננות מקורמלות עם אגוזי לוז.
אני שאלתי את הרעיון ושיניתי אותו קצת

במחבת מחממים שומן לבחירתכם (קוקוס, חמאה, גהי)
מוסיפים עיגולי בננות ומערבבים
הן הופכות מקורמלות והריח בבית...... שיואו!

מעבירים לבלנדר/ מעבד מזון ומערבלים היטב

פיצחתי את הפיסטוקים שעוד נשארו בשקית
הקפצתי אותם קצת באותו המחבת של הבננות
(אחרי שהעברתי את כל השאריות גם לבלנדר)

הוספתי לבלנדר, ביחד עם כף מחוקה של דבש, קצת שמן קוקוס
וכוס של חלב קוקוס (אפשר חלב שקדים/ אגוזים או כל סוג שמתאים לכם)


בשלב זה אפשר יהיה לשתות את מה שיצא כשייק, או לשטח בכלי ולהכניס לפריזר



למי שיש מכונת גלידה יוכל להכניס את זה לשם ולייצר את הגלידה שלו מהר יותר.
שיטה אחרת היא להוציא מהפריזר כל 1-2 שעות בהתחלה, לערבב מעט ולהכניס שוב. לעשות כך במשך 3-4 פעמים לאורך היום.
ו.... זהו יש גלידה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה