"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום חמישי, 17 במרץ 2016

מזמינה אתכם לקרוא מאמר חדש שלי על יתרונות שמן הקוקוס בתקופת ההריון, לידה וההנקה

העוקבים הקבועים אחרי הבלוג יודעים בודאי מה רבה חיבתי לשמן הקוקוס (יש 74 פוסטים בתווית הזו!!!), כמעט בכל מתכון אני משתמשת בשמן קוקוס בבסיס.
אם זה כדי לטגן בצל או ירקות, או כדי "לסגור" בשר, או לתבל ירקות בתנור או להקפיץ עוף. אוהבת אותו גם בשייקים, בעוגות ועוגיות, בפשטידות ובלביבות.
בקיצור, מוצר צריכה ממש בסיסי אצלי בבית.

לכן שמחתי כאשר פנו אליי מחברת ג'אמוקה בבקשה לכתוב מאמר על יתרונות שמן הקוקוס לתקופת הפריון- מהתקופות החשובות בחיינו, הסיבה לקיומנו מהבחינה האבולוציונית! וגם תקופה בה אני פוגשת חלק ניכר מהמטופלות שלי- לקראת הריון, בהריון, אחרי לידה, בהנקה, לפני הריון נוסף וכד'.
כך שזה באמת שילוב נפלא של כל מה שאני עוסקת ומאמינה בו במאמר אחד.

מוזמנים לקרוא את המאמר וכן להעבירו הלאה לכל מי שהמידע בו עשוי להיות להם רלוונטי



מיחזרתי את התמונה מפוסט שכבר כתבתי בעבר על שמן קוקוס

אשמח לשמוע על השימושים שלכם לשמן הקוקוס, כי הרשימה רק הולכת ומתארכת ככל שנכנסים לזה יותר....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה