"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 1 ביוני 2016

תמונות והשראה מהעת האחרונה

ימים עמוסים- בכל טוּב לגמרי, רק עמוסים.
אז לא מגיעה לכתוב.
כן מבשלת, אוכלת, אוכלים וגם מצלמת- לפחות זה.
אז קבלו קצת השראה בתמונות לזמן הנוכחי



אחד ה- משחקים!

הפתעות שהגיעו בהזמנה מ iherb שאפשר לשחק איתן ולהכין מהן דברים

סלק בתנור עם שמן קוקוס- מנה בסיסית אצלנו

סלט כרוב סגול עם קצת תפוח ירוק שנשאר על השיש וגורד פנימה

זה בהחלט היה יום סגול, ביחד עם חציל שנקלה בתנור ובצל סגול שנכנס לסלט

ספייר ריבס טלה שנכנסו לתנור

ונאכלו עם צ'יפס אפוי בשמן קוקוס- מעדן!!!

פירות יער, הגירסא של תחילת הקיץ

למי שתהה מהם האדומים הקטנים שם בין הענבים לדובדבנים.
פעם ראשונה גם שלי לאוכלם טריים.
יש בהם שפע טעמים... זה מעניין... מוזר...

יומולדת 4 לגור הכי חמוד באזור
עם עוגת שוקולד (אתם לא רוצים לשמוע איזו עוגה הוא ביקש... למה זה דומה לדעתכם?)

סלט חמוד של בצק"ש, קישואים שנאפו בתנור ובצל סגול
ברוטב: שמ"ז, בלסמי, מלח, פלפל, שום גבישי גרוס ו coconut aminos

בזמן שהכנתי ארוחת ערב לילדים הנחתי בכלי 2 פטריות חתוכות, כמה ריבועי חמאה, כמה בטטות שנאפו בתנור בצהריים, מלח, פלפל, שום גבישי.
קשקשתי מעל 2 ביצים והנחתי פרוסות גבנ"צ ללא חומרים משמרים כמובן
ושיגרתי לתנור.
עד שסיימתי איתם והם אכלו והכל, גם לי הייתה מנה נחמדה ושוברת שיגרה קצת.
מגיע לי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה