"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 20 ביולי 2016

מלח מתובל

במשך שנים אני משתמשת במלח המתובל של herbamare



זה המלח האהוב עליי- לסלטים, תבשילים ולכל דבר.
יש להם עוד סוגים, אני יודעת, אולם זה עובד עבורנו מעולה!

[מעבר למלח גס ולתבלינים הרבים שבשימוש אצלי במטבח, כן?]

ואז הציעו לי להתנסות בסדרת מלחים מתובלים חדשה שיצאה לשוק, של "מלח הארץ" ואחרי שהסכמתי קבלתי מהם משלוח שווה ביותר עם מארז המלחים שלהם ו"חומר" להתנסות איתו



רעיון מדליק, נכון?

סדרת המלחים המתובלים מכילה 2 סוגי מלח "רגילים" ו-3 מלחים מתובלים
הכל במטחנות, כך שאפשר לטחון את התערובות על המקום למקסימום טריות וטעם!
*** יש מידע על אלרגנים על כל מטחנה. תערובת אחת מכילה גם סוכר (הגריל) ***

*** התערובות אינן מכילות גלוטן, אולם אינן נחשבות למתאימות לחולי צליאק ***
כמובן שמייד התחלתי להתנסות בהם בשלל מנות שהכנתי.
אין ספק שזה כיף שאפשר לטחון על המקום, מה שעשוי להקל על הוספת טעמים חדשים למנות מוכרות.
רעיון מדליק לסלטים ותבשילים שונים!


צ'יפס סלק שקיבל מלח עם עשבי תיבול

וגם צ'יפס "רגיל" בתנור



עוף שלם נכנס לתנור מתובל לעילא
קישואים בתיבול גריל
ועוד ועוד כיד הדמיון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה