"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שני, 27 בפברואר 2017

קבוצת וואטסאפ חדשה של "כיף במטבח" עומדת להיפתח בתחילת מרץ

הגיע הזמן לפתוח מחזור חדש של קבוצת וואטסאפ!

ב 1.3.17 תיפתח קבוצה חדשה של "כיף במטבח עם ורד לב"



ניתן להירשם לקבוצה במנוי חודשי של 300 ש"ח וליהנות משפע רעיונות לארוחות מזינות ובריאות לפי הצרכים שלכם!
הקבוצה מתאימה לבעלי צרכים מגוונים ולמגיעים מגישות תזונתיות שונות- תזונת פליאו, הפרוטוקול האוטואימוני, דל פחמימה, ללא גלוטן, צמחוני, טבעוני, אוכלי כל ועוד.
במידה ותתארגן קבוצה בגישה מסויימת ניתן יהיה להפריד קבוצות לפי גישות וצרכים.
ניתן להצטרף מכל מקום בארץ ובעולם, גם אם מדובר על אזורי זמן שונים.

עבודה בקבוצות קטנות, של עד 10 משתתפים, על מנת שתרגישו בנוח לשאול, לברר, להעלות תמונות ובקשות ספציפיות ולשתף את צורכיכם הייחודיים.

בכל יום אעלה רעיונות לארוחות מזינות, בריאות, מחומרי גלם הקרובים למקורם ככל הניתן ושאינם מעובדים ואנחה לגבי חומרי גלם שאינם שגורים בשימוש בביתכם.

המטרה היא לפתוח את הראש, לגוון את מה שאוכלים בבית, להרחיב את מנעד האפשרויות ולעזור לכם לקבל בטחון בהכנת מנות חדשות עבור כל בני המשפחה.
אני רוצה לעזור לכם להכניס יותר בריאות למטבח שלכם ולגוף שלכם!
ניתן לבקש דברים ספציפיים, "להתקיל" עם מה שיש לכם בבית ברגע נתון ועוד- ככל העולה על רוחכם


רוצים להצטרף אליי לחודש מעניין ולהתחדש במתכונים וברעיונות חדשים?
אשמח לשוחח אתכם

veredavid@gmail.com
052-8527755

 מהמלצות משתתפי קבוצת "כיף במטבח עם ורד לב"
 
רוצה להמליץ מכל ה ❤️ על הליווי של ורד. 
פגשתי אישה בעלת ידע רחב, ששמחה לשתף, ללמד ולתת. 
רוצה להודות לך על ההכרות המחודשת 😆
על כל ההמלצות והטיפים ועל הנתינה האמיתית מלאת השפע. 
תודה גדולה
בטוחה שעוד נשתמע
חיבוק
תמר הורביץ, קיבוץ כברי
מטפלת בתזונה בגישת הרמבם
050-5541060

ורד המון תודה,
יש לך ידע אדיר בתחומך, נהנתי ולמדתי ואני מיישמת כל יום קצת . 

המתכונים פתחו לי את כל התאבון, עקבתי כל הזמן והצלחתי לקרוא יותר בשעות שרצוי שלא להגיב כדי לא להעיר אף אחת......
תודה רבה, שמחה על הצעד הזה שעשיתי איתך ובטוחה שאזדקק לך עוד בעתיד הקרוב 

תודה מכל ה💜
קרן יפה שפנצר, קרית אונו
052-6730002

הצטרפתי בספונטניות לקבוצת הווטסאפ של ורד.
אני אמא לשלושה, אוהבת לבשל אבל חיפשתי רעיונות. מה שהיה לי חשוב זה שהבישול לא יגזול יותר מדי זמן. שיהיה מגוון. שיחשוף את כולנו לטעמים, צבעים, ריחות אחרים.
אחרי חודש עם ורד, אני מיישמת את מה שלמדתי ולמדתי הרבה. היא היתה שם לתמוך, להציע רעיונות.
הבישול של ורד מגוון, עשיר, יצירתי. התאימה עצמה למצרכים שיש לי בבית ומצד שני, נחשפתי ורכשתי מצרכים חדשים.
יש לה המון ידע. 

באמת שזה קל. לא צריך להתאמץ. פשוט להירשם. נותנת לעצמי ליישם לבד ומתכוונת להצטרף בהמשך לחודש נוסף.
לי-אור מבית נחמיה

אשמח להכיר אתכם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה