"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 30 באוגוסט 2017

כיף לדעת שישנה תמיכה מדעית למה שאני עושה- ליווי תזונתי אישי

תמיכה מדעית (ישראלית אפילו) לרעיון של הצורך בהתאמת תכנית תזונתית באופן אישי לאדם. לפי הצרכים, המטרות, הנטיות והמצב הגופני שלו.

אולי, בהמשך, תהיה לנו הטכנולוגיה לדעת בצורה מפורטת יותר אילו מזונות מתאימים ספציפית לכל אדם. ישנם מחקרים הנעזרים בתגובותיה של פלורת המעיים שלנו, למשל (מרתק בעיניי!) אולם עד אז, אפשר בהחלט לחקור את העניין באופן אישי או בעזרה ובליווי של אנשי מקצוע קשובים




ואחד המסרים החשובים פה הוא שאם תכנית תזונתית מסויימת לא עבדה עבורכם, זה לא כי אתם לא עקבתם אחריה כמו שצריך, או שאתם עצלנים וזו אינה אשמתכם. זה רק אומר שלא מצאתם עדיין את מה שעובד עבורכם ושיש עוד מקום לחיפוש ולדיוק בעניין הזה



אשמח לעזור ולסייע לכם לערוך את השינוי הנחוץ לכם בתזונה ובאורח החיים באופן המותאם לכם ולצרכים שלכם, כדי להשיג את המטרות שלכם בתחום המשקל, תחושה טובה ואנרגיה, הפחתת עייפות, התמודדות עם מחלות ותסמינים שונים ועוד.
ניתן לקרוא עוד על תכניות הטיפול והליווי שאני מציעה בקישור הזה

שתהיה לכולנו שנה מהנה ומוצלחת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה